wtorek, 8 października 2013

08.10.2013r.
 
Pamiętnikowanie czas zacząć :) 

Troszkę z zaspokojenia własnych potrzeb wygadania się a troszkę dla mojej córci... 
Może kiedyś mnie zapyta jaka była i jaka ja byłam gdy była jeszcze maleńka i jak było nam ze sobą ;)Wtedy będzie mogła poczytać o tym wszystkim i emocjach jakie nam towarzyszyły z dnia na dzień :)

A więc ja i mała Steffi mówimy Wszystkim Helloo!

 
 
Ps. 01.10.2013r. minęła nasza II rocznica ślubu :)
      26.09.2013r. Steff skończyła pół roczku! 

Akurat tak się miło złożyło że tatuś Steffi mógł być z nami w oba te święta. Niestety był w kraju tylko 2 tygodnie - bardzo ciężko znosimy rozłąkę :(

1 komentarz:

  1. Miło mi Was poznać :) Mój mężulek też jest za granicą, a mój Bubuś 14.09 też skończył 6 miesięcy, więc mamy coś wspólnego ;) Pozdrawiam gorąco i zapraszam na mojego bloga kiria.blog.pl.

    OdpowiedzUsuń