piątek, 27 grudnia 2013

Liebster Blog Award

             Dziękuję ślicznie za nominację Sandrze z http://sandrabyla.blogspot.com/ i przepraszam że tak późno ale jak sama nominująca zauważyła no za specjalnie czasu nie było :)

„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A to pytania Sandry do mnie i moje odpowiedzi:


1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? 
->Hm... Myślę że wiosna. Nie za ciepło nie za zimno ;)

2. Z czego jesteś najbardziej dumna w życiu?
->Banalne byłoby napisanie że z mojego dziecka czy męża rodziny... Najbardziej jestem dumna z moich życiowych decyzji które mimo wątpliwości zawsze okazywały się dla mnie najsłuszniejsze :)
3. Czego nigdy nie zmieniłabyś w swoim ciele, co najbardziej Ci się podoba?
->Najbardziej podobają mi się moje dłonie i paznokcie, są idealne for me ;)

4. Czy myślałaś kiedyś o operacji plastycznej, jeśli tak to czego?
->Każdego dnia marzy mi się że wygrywam w lotka i pozbywam się nieładnych bąbli przy kolanach i tzw drugiego podbródka który zawsze ze mną był nawet w czasie tzw " chudych lat"...

5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
->Nie mam ulubionej potrawy ale mam ulubiony dział żywności którym jest mięsko. Szczególnie lubię drób oraz ryby.

6. Jesteś optymistką czy pesymistką?
->Raczej realistką ;) Kreuję się na optymistkę ale w duszy zawsze odzywa mi się pesymizm.

7. Co daje Ci największe szczęście?
->Możliwość bycia sobą w roli matki i żony :)

8. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za dwadzieścia lat?
->Hm... Szczęśliwa, dobrze zakonserwowana matka dwójki młodych ludzi, odkrywająca drugą młodość w szaleństwie klubowym z równie elegancko zakonserwowanym małżem ;)

9. Co myślisz o klapsach jako metodzie wychowawczej?
-> Więcej szkody psychicznej niż pożytku, można więcej zdziałać innymi formami wymęczenia fizycznego... Jakiś maraton sprzątania czy cóś...

10. Jakie potrawy wigilijne jadacie u siebie w święta?
-> Dojadamy co zostanie z Wigilii przez kolejne dwa dni ;) Podstawą jest karp i śledzie. Gołąbki z kaszą i słodkie pączki z dżemem... Zdecydowanie nie sprawdzają się potrawy w stylu kutii.

11. Co jest Twoją największą dumą?
-> Moje dziecko, zdecydowanie. Dumna jestem z tego że choć Mamilla jest nieidealna to ma idealne dziecko ;)      

Blogi jakie nominuję ( ograniczona ilość bo nie czytuję aż tylu... ):
1. http://helowamama.blogspot.com/
2. http://nowoczesnamatka-polka.blogspot.com/
3. http://matka-pod-napieciem.blogspot.com/
4.  http://majerankowo.pl/
5. http://kartkazkalendarza.blogspot.com/

Moje pytania:
1.  Spanie. Z mężem i dzieckiem, tylko z dzieckiem, czy tylko z mężem? 
2. Gdybyś mogła zażyczyć sobie czegoś co ułatwiłoby  na co dzień bycie mamą, co by to było?
3. Co sądzisz i tzw wychowaniu bezstresowym?
4. Twój ulubiony film i dlaczego?
5. Czy masz jakas tajemnicę o której nie wie nawet Twój mąż/partner?
6. Uważasz się za dobrą matkę?
7. Czego najbardziej obawiałaś się będąc w ciąży?
8. Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek skarcić swojego malucha?
9. Opisz jakąś zabawną sytuację związaną z Twoim macierzyństwem.
10. Masz jakieś hobby?
11. Czy żałujesz czegoś w życiu? 

1 komentarz:

  1. Dziękówa za nominację, ale już kilka razy nas zapraszali więc pozwolę sobie odpowiedzieć tu:

    1. Spanie. Z mężem i dzieckiem, tylko z dzieckiem, czy tylko z mężem?
    Najlepiej i najwygodniej mi samej, ale zazwyczaj only z mężem.

    2. Gdybyś mogła zażyczyć sobie czegoś co ułatwiłoby na co dzień bycie mamą, co by to było?
    Pomoc domowa ;), albo chociaż wyprowadzacz do psa.

    3. Co sądzisz i tzw wychowaniu bezstresowym?
    Nie przemawia to do mnie i w naszym domu to nie przejdzie.

    4. Twój ulubiony film i dlaczego?
    Dziewczyna z tatuażem- fajny mroczny klimat i generalnie wielbię wszystkie filmy z Craig'iem :]
    5. Czy masz jakas tajemnicę o której nie wie nawet Twój mąż/partner?
    Oczywizda i to nie jedną.

    6. Uważasz się za dobrą matkę?
    Raczej tak.

    7. Czego najbardziej obawiałaś się będąc w ciąży?
    O zdrowie malucha. Miałam mało wód płodowych.

    8. Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek skarcić swojego malucha?
    Jeszcze nie i mam nadzieję, że nie będzie ku temu okazji.

    9. Opisz jakąś zabawną sytuację związaną z Twoim macierzyństwem.
    Mam prymitywne poczucie humoru i rozwala mnie za każdym razem jak Mańka obszczywa starego. Raz nawet zlała mu się na twarz :D

    10. Masz jakieś hobby?
    Fotografia, rysunek, podróże.

    11. Czy żałujesz czegoś w życiu?
    Jest kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń